FAQ – pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

Pytania dotyczące szablonów:

Oczywiście. Wszystkie dostępne szablony i bloki są responsywne czyli przystosowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Jeśli kupujesz szablon/blok, który jest zbudowany w oparciu o wersję PRO, to tak potrzebujesz mieć zainstalowaną wtyczkę PRO na swojej stronie. W przeciwnym razie dany element z wersji pro nie będzie po prostu widoczny w Twoim WordPressie.

Już podczas wstępnej rozmowy określasz za pomocą jakiego narzędzia mamy stworzyć szablon dla Ciebie. Ceny szablonów są takie same niezależnie od tego na jakie narzędzie się zdecydujesz.

W opisie każdego szablonu jest podana informacją dla jakiej wersji wtyczki został on stworzony.

Szablony stworzone w oparciu wersję PRO zawierają dodatkowe widgety np. formularz, zegar i nie będą one działały z darmową wersję wtyczki.

Nie mniej jednak, cały układ powinien działać z darmową wersję Elementora. W razie pytań napisz do nas a przygotujemy wersję demo dla Ciebie wybranego szablonu.

Nie, musisz kupić wtyczkę Elementor PRO we własnym zakresie. Jednak jeśli skorzystasz naszego z linka polecającego do zakupu wersji PRO dostaniesz Bonus (więcej informacji wkrótce).

To bardzo proste, jednak w Dokumentacji (do której będziesz mieć dostęp po zakupie szablonu), znajdziesz samouczki, które krok po kroku pokazują jak zmienić np. kolor tła, linka, tekst, czcionkę itp.

Wszystkie szablony jednym kliknięciem, będziesz mógł kupić gdy wprowadzimy członkostwo.

Członkostwo planujemy na luty 2019. Wejdź na stronę Członkostwo i zapisz się na listę zainteresowanych, ponieważ przygotowujemy specjalny Bonus.

Nowe szablony będą się pojawiać każdego miesiaca.

Pytania dotyczące konta i zwrotów:

Link dodany jest emaila, który został do Ciebie wysłany zaraz po zakupie szablonu. Link jest aktywny przez 24h.

Jeśi założyłeś konto na platformie to link do szablonu znajdziesz w zakładce Moje konto.

Teoretycznie nie, aczkolwiek mając konto będziesz miał dostęp do wszystkich zakupionych szablonów bezpośrednio z zakładki Moje Konto. Dostęp do linków w emailu będzie tylko aktywny przez 24h.

Tak, oferujemy zwrot kosztów w ciągu 14 dni, za zakupiony szablon ale tylko w ściśle określonych przypadkach.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Regulaminu.

W ciągu roku przewidujemy kilka akcji promocyjnych, w których będzie można kupić szablony w obniżonej cenie.

Poza tym, nie przewidujemy indywidualnych zniżek.

Nie, ponieważ instalacja szablonów dostępna jest w formie samouczka na stronie Dokumentacji (dostęp po zakupie szablonu).

Jeśli występują jakieś dodatkowe problemy z importem szablonu, zgłoś się do Nas.

Licencja Zwykła pozwala na instalację szablonów/bloków na wszystkich stronach, które należą wyłączenie do Ciebie (jesteś ich właścicielem).

Licencja Rozszerzona pozwala instalować szablony na stronach klientów.

Obie licencje zabraniają odsprzedawanie szablonów we własnym zakresie lub na innych stronach. Więcej informacji w Regulaminie.

Dodatkowe pytania:

Tak, pod adresem Szablon na Zlecenie, znajdziesz więcej informacji na ten temat.

W chwili obecnej nie jest dostępny Program Partnerski.

Pracujemy nad nim i robimy wszystko, aby uruchomić go jak najszybciej.

Tak, w planach są kursy online jak wykorzystać Elementora do różnych celów marketingowych oraz z samej obsługi.

Wkrótce więcej informacji.

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z nowościami jakie pojawią się wkrótce.

Mam inne pytanie, więc jak mogę się z Tobą skontaktować ?

Wyślij maila za pomocą formularza kontaktowego na stronie Kontakt.

Skontaktuj się za pośrednictwem czatu na żywo (w dolnym prawym rogu).

Close Menu